Názov školy | Základná škola s materskou školou Aurela Viliama Scherfela, Fraňa Kráľa 2086/2, Poprad |
Adresa školy | Fraňa Kráľa 2086/2, Poprad-Veľká |
Telefón | 052/7722806 |
zsvelka@zskralapp.edu.sk | |
WWW stránka | zsvelka.edupage.org |
Zriaďovateľ |
Priezvisko, meno | Telefón | Služ. mobil | ||
---|---|---|---|---|
Riaditeľ | PhDr. Richard Bekess | |||
ZRŠ | ||||
ZRŠ | ||||
ZRŠ |
Titl., priezvisko, meno | Kontakt | |
---|---|---|
predseda | Katarína Baňasoví | |
pedagogickí zamestnanci | ||
ostatní zamestnanci | Beáta Pacáková | |
zástupcovia rodičov | Monika Daňová | |
Mgr. Silvia Kubošiová | ||
Mária Hujsiová | ||
Radoslav Vaverčák | ||
zástupca zriaďovateľa | JUDr. Adrián Kromka | |
Ing. Slavomír Božoň | ||
PaedDr. Vladimír Lajčák, PhD. | ||
PharmDr. Beáta Sichrovská |
Názov MZ a PK | Vedúci | Zastúpenie predmetov |
---|---|---|
MZ 1. - 4.roč. a ŠKD | Mgr. Miroslava Božoňová Garčárová | 1. - 4. roč., ŠKD |
PK prírodovedné predmety | Mgr. Anna Klembarová | M, CH, F, Z, Bi |
PK spoločenskovedné predmety | PaedDr. Božena Janovová | SJ, AJ, NJ, D, GEG |
PK výchovné predmety | Mgr. Jozef Vernarec | TELV,OBN,NABV,ETV,HUV,VYV,ŠP |
Počet žiakov školy: 326
Počet tried: 15
Podrobnejšie informácie:
Ročník: | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | Spolu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
počet tried | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 15 |
počet žiakov | 41 | 43 | 28 | 30 | 49 | 29 | 27 | 43 | 36 | 326 |
z toho ŠVVP | 2 | 4 | 2 | 3 | 8 | 2 | 21 | |||
z toho v ŠKD |
Nižší ročník | 5.roč. | 6.roč. | 7.roč. | 8.roč. | 9.roč. | Spolu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Počet žiakov |
Gym 8.roč | Gym 6.roč | Gym 4.roč | SOŠ | SOU | OU | Iné | Spolu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prihlásení | ||||||||
prijatí | ||||||||
% úspešnosti |
Trieda | AJ | ANJ | BIO | CvM | CvSj | DEJ | DOV | ETV | FYZ | GEO | HUV | CHEM | INV | INF | MAT |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.A | 1 | 1,05 | |||||||||||||
1.B | 1 | 1,06 | |||||||||||||
2.A | 1 | 1,22 | |||||||||||||
2.B | 1,1 | 1,3 | |||||||||||||
3.A | 1,38 | 1,46 | |||||||||||||
4.A | 1,4 | 1,27 | |||||||||||||
4.B | 1,47 | 1,27 | |||||||||||||
5.A | 2,17 | 1,92 | 2 | 2,16 | 1,71 | 1,29 | 2,64 | ||||||||
5.B | 1,65 | 1,52 | 1,48 | 1,48 | 1,39 | 1,26 | 1,96 | ||||||||
6.A | 1,81 | 1,92 | 1,42 | 2,15 | 1,88 | 1,63 | 1,11 | 2,22 | |||||||
7.A | 2 | 2,19 | 1,59 | 2,52 | 1,81 | 1,96 | 2,41 | 1,26 | 2,67 | ||||||
8.A | 2,43 | 2,71 | 2,25 | 3,17 | 2,58 | 3,3 | 1,83 | 3,25 | |||||||
8.B | 2,63 | 2,37 | 2,05 | 3,21 | 2,53 | 3,21 | 1 | 3,37 | |||||||
9.A | 2,19 | 2,36 | 2,14 | 2,73 | 2,36 | 2,68 | 1 | 3 | |||||||
9.B | 1,57 | 2,64 | 2,86 | 3 | 2,71 | 2,93 | 1 | 3,21 |
Trieda | NBV | NEJ | NJ | OBN | OBV | PP | PRV | PRI | PDA | PRV | RKZ | RUJ | SJL | SJL | Spr |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.A | 1,05 | 1,21 | 1 | ||||||||||||
1.B | 1 | 1,17 | 1 | ||||||||||||
2.A | 1,13 | 1,22 | 1 | ||||||||||||
2.B | 1,2 | 1,35 | 1 | ||||||||||||
3.A | 1,23 | 1,58 | 1 | ||||||||||||
4.A | 1,2 | 1,67 | 1 | ||||||||||||
4.B | 1,27 | 1,33 | 1 | ||||||||||||
5.A | 2,6 | 1,08 | |||||||||||||
5.B | 1,48 | 1 | |||||||||||||
6.A | 1,88 | 2,19 | 1,11 | ||||||||||||
7.A | 2,27 | 1,63 | 2 | 1,07 | |||||||||||
8.A | 2 | 2,42 | 2,29 | 1,29 | |||||||||||
8.B | 2,25 | 2,74 | 2,53 | 1,42 | |||||||||||
9.A | 2,1 | 2,05 | 2,55 | 1,23 | |||||||||||
9.B | 2,46 | 2,5 | 1 | 2,93 | 1 |
Trieda | SEE | ŠPP | TchV | Tp | THD | TSV | Tv | VEU | Vl | VYU | VYV | ZEM | ZV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.A | |||||||||||||
1.B | |||||||||||||
2.A | |||||||||||||
2.B | |||||||||||||
3.A | 1,42 | ||||||||||||
4.A | 1,4 | ||||||||||||
4.B | 1,2 | ||||||||||||
5.A | 1,29 | 1 | 1,46 | ||||||||||
5.B | 1 | 1,22 | 1 | 1,3 | |||||||||
6.A | 1 | 1,26 | 1,04 | 4 | 1,41 | ||||||||
7.A | 1 | 1 | 1,33 | ||||||||||
8.A | 1,13 | 1,54 | |||||||||||
8.B | 1,05 | 1,11 | 1,58 | ||||||||||
9.A | 1,1 | 1,36 | |||||||||||
9.B | 1,07 | 1,07 | 1,64 |
Trieda | Počet | Prospeli | Neprospeli | Neklasifikovaní |
---|---|---|---|---|
1.A | 20 | 19 | 0 | 1 |
1.B | 20 | 18 | 0 | 2 |
2.A | 23 | 23 | 0 | 0 |
2.B | 20 | 20 | 0 | 0 |
3.A | 27 | 26 | 0 | 1 |
4.A | 15 | 15 | 0 | 0 |
4.B | 15 | 15 | 0 | 0 |
5.A | 25 | 23 | 2 | 0 |
5.B | 23 | 23 | 0 | 0 |
6.A | 27 | 26 | 1 | 0 |
7.A | 27 | 27 | 0 | 0 |
8.A | 24 | 22 | 2 | 0 |
8.B | 19 | 18 | 1 | 0 |
9.A | 22 | 21 | 1 | 0 |
9.B | 14 | 14 | 0 | 0 |
Trieda | Počet | Zamešk. hod. | Zam. na žiaka | Ospravedlnené | Ospr. na žiaka | Neospravedlnené | Neosp. na žiaka |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1.A | 20 | 937 | 49,32 | 937 | 49,32 | 0 | 0,00 |
1.B | 20 | 1091 | 60,61 | 1091 | 60,61 | 0 | 0,00 |
2.A | 23 | 1306 | 57,89 | 1306 | 57,89 | 0 | 0,00 |
2.B | 20 | 1474 | 73,70 | 1474 | 73,70 | 0 | 0,00 |
3.A | 27 | 1990 | 76,54 | 1990 | 76,54 | 0 | 0,00 |
4.A | 15 | 879 | 58,60 | 879 | 58,60 | 0 | 0,00 |
4.B | 15 | 1320 | 88,00 | 1320 | 88,00 | 0 | 0,00 |
5.A | 25 | 2975 | 121,47 | 2486 | 101,15 | 489 | 20,32 |
5.B | 23 | 2470 | 107,39 | 2465 | 107,17 | 5 | 0,22 |
6.A | 27 | 3122 | 115,63 | 3122 | 115,63 | 0 | 0,00 |
7.A | 27 | 2963 | 109,74 | 2963 | 109,74 | 0 | 0,00 |
8.A | 24 | 3148 | 131,17 | 2876 | 119,83 | 272 | 11,33 |
8.B | 19 | 2240 | 120,23 | 2033 | 109,09 | 207 | 11,13 |
9.A | 22 | 3250 | 147,73 | 3030 | 137,73 | 220 | 10,00 |
9.B | 14 | 3473 | 255,56 | 3468 | 255,20 | 5 | 0,36 |
Názov | Počet žiakov | Úspešnosť v % | Iný údaj o úspešnosti |
---|---|---|---|
Monitor SJL | |||
Monitor MAT |
Učebný variant | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | Spolu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Počet tried v ročníku | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 15 |
šport.prípava | ||||||||||
Matematika 5.-9. | ||||||||||
Cudzie jazyky 1.-9. | ||||||||||
Cudzie jazyky 3.-9. | ||||||||||
Cudzie jazyky 5.-9. | ||||||||||
Výtvarná výchova 1.-9. | ||||||||||
Hudobná výchova 1.-9. | ||||||||||
Technická výchova 5.-9. | ||||||||||
Variant1.,2.,3. | ||||||||||
Iné ( uveďte ) |
Predmet | Ročník | Počet skupín | Počet hodín týždenne |
---|
Počet tried | Počet žiakov | Počet individ. integrovaných | |
---|---|---|---|
Nultého ročníka | |||
Prvého ročníka | |||
Bežných tried | |||
Špeciálnych tried | |||
Pre nadaných | |||
Spolu |
Pracovný pomer | Počet pedag. prac. | Počet nepedag. prac. | Počet úväzkov pedag. prac. | Počet úväzkov nepedag. prac. |
---|---|---|---|---|
TPP | ||||
DPP | ||||
Znížený úväzok | ||||
ZPS | ||||
Na dohodu |
počet | nekvalifikovaných | kvalifikovaných | spolu |
---|---|---|---|
učiteľov | |||
vychovávateľov | |||
asistentov učiteľa | |||
spolu |
Trieda | Predmet | Počet hodín týždenne |
---|
Ďalšie vzdelávanie | Počet absolventov | Počet študujúcich |
---|---|---|
1.kvalifikačná skúška | ||
2.kvalifikačná skúška | ||
štúdium školského manažmentu | ||
špecializačné inovačné štúdium | ||
špecializačné kvalifikačné | ||
postgraduálne | ||
doplňujúce pedagogické | ||
vysokoškolské pedagogické | ||
vysokoškolské nepedagogické |
V priestoroch školy a v školskom areáli sa v školskom roku 2016/2017 konali viaceré kultúrno-športové aktivity organizované školou, mestom, rodičmi a Klubom Veličanov, napr. Memoriál Pavla Rummlera-celoslovenská hasičská súťaž žiackych družstiev, Popradský kros- medzinárodná súťaž v cezpoľnom behu, Deň detí, Juniáles, posedenie pracovníkov Mestského úradu v areáli školy, tvorivé dielne, posedenie s rodičmi, vyhodnotenie krúžkovej činnosti. 31. mája 2016 do našej školy zavítal na besedu tréner futbalovej reprezentácie do 21 rokov Pavel Hapal spolu s viacerými hráčmi. 19. augusta 2016 sa v areáli školy uskutočnilo celoslovenské stretnutie koordinátorov a aktivistov organizácie Zdravé komunity. Zintenzívnila sa spolupráca s futbalovým klubom FK Poprad, uskutočnili s tri výbery do športových tried so zameraním na futbal. Informovali o tom miestne médiá iwebová stránka klubu.Detské ihrisko, botanický chodník i minifutbalové ihrisko s umelou trávou sú v popoludňajších hodinách i cez víkend navštevované verejnosťou. Sme propagovaní vTV Poprad, Podtatranskom Kuriérovi i Novinách Poprad. Máme novú virtuálnu prezentáciu školy na serveri Google.
V auguste 2016 nám Ministersvo školstva, vedy, výskumu a športu udelilo čestný názov Základná škola s materskou školou Aurela Viliama Scherfela, Poprad. Aktívna je naša internetová stránka. Osobitnú propagačnú tabuľu máme na miestnych potravinách a pred vchodom do budovy školy. Naši žiaci s kultúrnym programom vystupujú na akciách organizovaných školou, mestom a Klubom Veličanov, napr. Privítanie Mikuláša, Posolstvo Vianoc, Vianočná akadémia, Deň matiek, Spomienka na padlých v 2.svetovej vojne, výročie oslobodenia Popradu, výročie ukončenia druhej svetovej vojny, Žiaci vystupujú i na akciách-akadémiách iných škôl a v Domove dôchodcov Senires . Podľa potreby upravujú mestský cintorín i Domov dôchodcov vo Veľkej. Žiaci športových tried reprezentujú školu a FK Poprad na futbalových turnajoch.
Projekty, do ktorých je škola zapojená, ich zameranie, stručná charakteristika
A) Dlhodobé B) Krátkodobé C) V školskom roku 2016/2017 boli školou vypracované projekty:Dátum poslednej inšpekčnej kontroly:
Druh inšpekcie:
Ak bola inšpekcia vykonaná v šk. roku 2016/2017, uveďte predmety a oblasti (riadenie, proces, podmienky), v ktorých bola dosiahnutá úroveň:
- veľmi dobrá
- dobrá
- priemerná
- málo vyhovujúca
- nevyhovujúca
- kľúčové pozitívne stránky školy
- oblasti vyžadujúce zlepšenie
V súvislosti so zabezpečením výchovnovzdelávacieho procesu uviesť hodnotenie
- priestorov školy (učebne, odborné učebne, telocvične, ihriská, školská jedáleň a pod.)
- zabezpečenie výučby učebnými pomôckami
- stručnú analýzu súčasného stavu
- potreby a pripravované plány
1. Dotácie zo štátneho rozpočtu na žiakov
...
2. Príspevky na čiastočnú úhradu nákladov spojených s hmotným zabezpečením školy od rodičov alebo inej osoby, ktorá má voči žiakovi vyživovaciu povinnosť
...
3. Finančné prostriedky prijaté za vzdelávacie poukazy a spôsob ich použitia v členení podľa financovaných aktivít
...
4. Finančné prostriedky získané od rodičov alebo zákonných zástupcov žiakov, právnických osôb alebo fyzických osôb a spôsob ich použitia v členení podľa finančných aktivít
...
5. Iné finančné prostriedky získané podľa osobitných predpisov
Oblasti, v ktorých škola dosahuje dobré výsledky:
Oblasti, v ktorých sú nedostatky a treba úroveň výchovy a vzdelávania zlepšiť:
Návrh opatrení:
Názov záujmového krúžku | Počet detí | Počet skupín | Vedúci |
---|---|---|---|
Angličtina hrou | 15 | Mgr. Miroslava Božoňová Garčárová | |
Futbalový krúžok - dievčatá | 12 | Mgr. Peter Šepitka | |
Happy school | 18 | Mgr. Jana Ujčíková | |
Hasičský krúžok | 1 | ||
Krúžok programovania | 19 | Mgr. Radovan Brutovský | |
Mladý Pytagoras | 14 | Mgr. Tatiana Ratajová | |
Počítačový 1 | 13 | ||
Počítačový 2 | 15 | PaedDr. Božena Janovová | |
Stolnotenisový | 20 | Mgr. Jozef Vernarec | |
Strelecký krúžok | 20 | ||
SUPERMATIK | 12 | Mgr. Katarína Baňasová | |
Športové hry 3. | 11 | Mgr. Miloš Brajer | |
Športové hry 4. | 12 | Mgr. Marcel Štolc | |
Tenisový krúžok | 16 | PhDr. Richard Bekess | |
Turisticko - športový 1. | 20 | Mária Tyborová | |
Turisticko - športový 2 | 8 | Mgr. Jana Krivjanská |
Vypracoval: PhDr. Richard Bekess
V Poprade, 11. októbra 2017
Správa prerokovaná v pedagogickej rade dňa:
Powered by aSc EduPage